I made this widget at MyFlashFetish.com.

لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

المتابعون

الخميس، 11 أغسطس 2011

ردا على soso22nice

ردا على soso22nice
اولا انا اقسم بالله ثلاث مرات انى لم انقل شئ
من مدونة ستاردول المصرية
ثانياالدليل على انى لم انقل شئ من مدونة ستاردول المصرية 
هو ان رسالتى ظهرت بعد دقائق من ظهور الرسالة
فى مدونة ستاردول المصرية
فهل من المعقول انى كتبت الرسالة و صورت الصورة
ووضعت عليها الرابط فى دقائق
و انا بالفعل كنت تاكدت من انه لم تنشر الرسالة فى اى مدونة بعد
و اعدت التحميل
و انا كنت اول مدونة عربية تنشر الرسالة
 الفرق كان بيننا بسيط لانه اخذت منى بعض الوقت فى وضع الرابط و تصوير الصورة
فهل من المفترض انى اعيد التحميل 5مرات لاتاكد انه  لم تنشر اى مدونة الرسالة بعد
و انا انسانة صائمة و امينة جدا فلو كنت نقلت لقلت انه منقول
فذلك عيب كبير ان تتهمو الناس بدون وجه حق
و انا لست فى خصومة مع اى مدونة لكن
كان هذا ردا على تعليق soso22nice
و اكرر انى لست فى خصومة مع مدونة ستاردول المصرية
مدونة ستاردول المصرية مدونة احترمها و احبها
ولها منى كل التقدير و الاحترام
سلاااااااااااااااااام

هناك 3 تعليقات:

  1. اولا شكرا جيدا لزوقك انك عملتى كدا انا افتكرتك نقلاه كنتى تقوليلىى لا منقلتش حصل سؤء تفاهم لاكن مش كده لان كده عيب اووووووى انا مش شتمتك ولا هزئتك انا بقولك كان ممكن تتفهمى معايا مش بالشكل ده دى حركات اطفال بصراحه لاكن كان ممكن نتفاهم مش تعملى كده لمجرد ان الناس تشتمنى او تهزئنى انتى استفدى ايه دلوقتى؟

    ردحذف
  2. انا مش بعمل دة علشان حد يشتمك او كدة بس انا كنت بوضح سوء الفهم اللى حصل و انا اكدي مش فى نيتى و لا قصدى انى اشتمكك و هازئك او اقول لحد يكتبلك كلمة ودحشة فى سجل زورارك

    ردحذف
  3. خلاص يا بنات حصل خير

    ردحذف

تعليق منك يصير حلو بس لو ما سبيت بيكون احلى

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...