I made this widget at MyFlashFetish.com.

لاضافة هذه الاداة اضغط هنا

المتابعون

الجمعة، 20 يوليو 2012

عودة مدونة نور الحبوبة + مطلوب كاتبات

عودة مدونة نور الحبوبة

اولا السلام عليكم ثانيا كل سنة و انتم و طيبين بمناسبة شهر رمضان الكريم ثالثا انا كنت عايزة اقول كلمة لكل الاعضاء الاعزاء على قلبى المشتركين بالمدونة طبعا انا تركت المدونة شوية بسبب الدراسة و الامتحانات يعنى انا عارفة انى سيبتها كتير و علشان كدة انا حابة ارجعها زى زمان و ان شاءالله هارجعها زى زمان و احسن بس انا كمان مش هخلى المدونة بتتكلم عن ستاردول و بس انا هخليها تتكلم عن مواضيع عامة و تشمل مواقع تانية كتير و كدة  يعنى من الاخر المدونة مش هتبقى علشان ستاردول بس و انا انشاءالله ناوية انزل قصص و كلام عن الشهر الكريم و كل حاجة انتو تحبوها .رابعا انا كنت محتاجة كاتبات و مواصفات الكاتبات عندى مش صعبة انا كل اللى عايزاه انها تكون بتعرف تصور و لو هى متعرفش هتلاقى الطريقة مكتوبة فى مدونتى و عايزة كمان انها تكتب باستمرار و كمان تساعدنى فى انى انا اضم اعضاء للمدونة بس لو معرفتش دة مش شرط اساسى و عايزاها  تحس فعلا ان المدونة بتاعتها و تحبها و  تتعامل معها باخلاص و دى اهم الشروط عندى و اللى شايفة انها تقدر تساعدنى تكتبلى فى تعليقات المدونة على الموضوع دة و على فكرة الكاتبة المتميزة ليها عندى مكافاءة  و شكرا.............................

                                                                                                        مع تحياتى


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تعليق منك يصير حلو بس لو ما سبيت بيكون احلى

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...